3ayza akolak - Sandy

الأربعاء، 22 فبراير 2012

تعاون أعتز بيه مع الشاعره الرائعه مروه جمال الدين ♥



ماكنتش ناوية اقول لعنيك و لا كلمة
عشان خاصموني بالأيام
عشان ما بقيتش تقرالي
وٍِردِ الحب قبل ما انام
و رغم انك بقيت نساي
ما تسألنيش باحن ازاي
...
مــــروة جـــمال الـــدين





مسبتش ليك ولا حاجه تفكرنى
ف ليه بتجيلى ف الأحلام ؟
أنا ناويه على النسيان ف ساعدنى
و اخرج من حياتى أوام
صعب انّى أعيش فاكره ومنسيه
أفضل ليه احبك موت ..
و عارفة ان انت مش ليا
أعشم نفسى ليه تيجى
و يجى طيفك الغايب يزاولنى
و أسأل ..
ينكر انك جاى !!
.........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق